wtorek, 15 kwietnia 2014

Dzisiaj się zadzieje....



Jako że dzisiaj mam dzień odpoczynku, wczoraj zrobiłam obiad na dwa dni, więc dzisiaj leżę i odpoczywam :)

Postanowiłam zatem nadrobić kilka zaległości.




Dzisiaj pojawią się:



  • Sernik z mango - powstał w weekend bo musiałam zrobić coś z pudełkiem 1kg sera, który leżał w lodowce. Znalazłam zatem przepis na sernik w połączeniu z mango, jednym z moich NAJ owoców. Sernik o idealnej , puszystej i delikatnej konsystencji a w smaku doskonały. Może się skusicie, warto.
  • Frużelina - czyli owoce w żelu, ulubiony dodatek moich córek do naleśników czy placuszków. Zrobiony na niedzielne śniadanie z mrożonych malin i wiśni, dzisiaj już puste słoiczki...
  • Kwiatuszkowe bułeczki - jedne z naszych ulubionych pszennych bułeczek, mniej lub bardziej przypominające kwiatuszki, obsypane sezamek i makiem. Pyszne w smaku do szkolnych i nie tylko kanapeczek.
  • Klopsiki z indyka i kaszy jaglanej - wczorajszy i dzisiejszy obiadek. Jako że Emilka jest na diecie lekkostrawnej przez kolejne 2 miesiące (łatwo nie będzie toć to nasz największy koneser dobrego jedzenia) nieco modyfikujemy naszą kuchnię. Klopsiki rewelacja, zarówno dla dzieci jak i dorosłych i nie tylko dla tych na diecie. Polecam.
  • Omlet z cukinią - jak już jestem przy Emilce to jej dzisiejsze śniadanko. Z powyższych względów, uszczuplony u mnie dzisiaj o ser żółty, ale wy zróbcie w pełnej wersji. Robi się szybko a jest super alternatywą na śniadanie, kolację czy szybką przekąskę w ciągu dnia gdy głód nas dopada a w lodówce nie wiele.... Poza tym lubimy cukinię tzn. ja lubię a reszta nie protestuje, więc też chyba lubią :)
  • Granola - to moje codzienne śniadanko :) mniaaam, jadam z jogurtem oraz dla zdrowotności z łyżką nasion babki płesznik. Czasem Natalka mi trochę podje :)

To chyba wszystko :) Zapraszam i smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz