wtorek, 8 kwietnia 2014

Co ja tutaj robię...

....łatwo nie było...

Jestem tutaj dzięki Pati oraz moim córkom Natalce i Emilce :)

To one  namawiały mnie żebym zaczęła prowadzić bloga i podzieliła się z innymi swoimi doświadczeniami i tym co, co jakiś czas szykuje w swojej kuchni...

No i jestem :)


Słodko - wytrawnie, pomimo iż moim konikiem są słodkości a głównie ciasta to chcę się z Wami dzielić również innymi daniami które szykuję.


Piekę i gotuję dla swojej rodzinki, znajomych i przyjaciół.

Robię to z przyjemnością i z przyjemnością patrzę jak zrobione przeze mnie rzeczy znikają ze stołu.
Mam kilka "stałych" dań i deserów ale często sięgam po coś zupełnie nowego i to zawsze jest niewiadomą - czy będzie smakowało...
Niestety w tygodniu jest mi ciężko robić coś "wymyślnego" a i weekendy mamy dość zajęte, ale mam nadzieję że nie będzie tu wiało pustką...
Zobaczymy.... a na razie zaczynamy....


******

Jako że debiutuję w blogowaniu chwilę mi pewnie zajmie ułożenie i uporządkowanie tego wszystkiego tutaj... więc z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz