czwartek, 8 maja 2014

Nowości, nowości, nowości...

A teraz mały przerywnik w przepisach.... :)



Od dzisiaj pojawiła się nowa strona - Takie, tam....
Będę tam opisywać to co przydaje mi się w kuchni, to co kupuję bo "zachodzi taka potrzeba" - dobre.... :) podoba mi się to określenie :)
Albo to co mam, używam i chciałabym się z Wami podzielić swoją opinią, spostrzeżeniami, bo może zastanawiacie się czy zakupić....

A jak mowa o nowościach, to niedawno wpadłam na nowy pomysł... i do tego dość szybko go zrealizowałam...
Mam od wczoraj w domu 2 nowe gadżety... kuchenne :)

A więc zakupiłam maszynkę do robienia lodów i jogurtu :)
Naczytałam się o nich wiele i ponoć kto raz spróbuje lodów własnej roboty to już nie chce kupnych... to trochę tak jak z chlebem... no nic zobaczymy...
Myślę, że dziewczyny nie pozwolą aby zbyt długo leżakowała bez testowania więc wkrótce pewnie pierwszy przepis się pojawi...
Zdecydowanie zacznę od klasyki... lody waniliowe... ale mam już w głowie kolejkę następnych do zrobienia...
Uwielbiam lody....
A jogurty będę robić "przy okazji".... :)

A drugi gadżet....
Hmmm pozostawię go na moment jeszcze w tajemnicy :)
Myślę, że był równie szalony jak maszynka do lodów, ale podpowiem że jest jego uzupełnieniem :)

Tymczasem zapraszam na nową stronę! 
Będę ją uzupełniać o nowe i nowe rzeczy i obiecuję że po weekendzie wrócę do was z lodami



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz