sobota, 24 maja 2014

Koktajl truskawkowy




...z dnia na dzień truskawki coraz tańsze, coraz ładniejsze i coraz słodsze...

Dzisiaj kupiłam 2kg :)

Coś mi się zdaje, że będą teraz u mnie ostro na tapecie :)
...mam już kilka pomysłów na nie na najbliższe dni :)

Zaczniemy od naszego ulubionego koktajlu, w lato i wiosnę idealny, orzeźwiający i smaczny...
...z dodatkiem banana który daje fajny posmak i gęstość, jeśli nie piliście warto spróbować.
Ja, pomimo iż za bananem nie przepadam, uważam że w tym koktajlu naprawdę jest idealny.

Zapraszam.







Składniki na 4 porcje:
  • 600 g truskawek
  • 2 banany
  • 3 łyżki cukru (lub tyle ile lubicie na słodkość)
  • 650 ml jogurtu naturalnego, kefiru lub maślanki


Wszystkie składniki włożyć do misy miksera kielichowego i zmiksować. :)
Z powyższych składników wyszło nam 1,5 litra koktajlu.



Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz