czwartek, 4 lutego 2016

Pudding jaglany z burakiem





Pudding jaglany :)

Testuje go od kilku dni.
Zaczęło się od tego, że znalazłam przepis na wersję mleczno-owocową i przygotowałam dla moich pociech pudding jaglany z karmelizowaną pomarańczą.
...niestety nie przypadł im do gustu... bo chyba za mało go zmiksowałam i czuć było lekkie grudki!

Ale zjedli całe.
A ja nie bardzo mogłam, zatem cały czas myślałam jak tu wykombinować wersję wytrawną dla siebie...
I wymyśliłam...
...jak piekłam buraczki :) które po upieczeniu są słodkie pomyślałam że to świetny przecież pomysł i powstał!

W kolejnych dniach się powtarzał bo jest idealną propozycją na śniadanko pierwsze lub drugie lub na deser.
Idealne na ciepło ale także na zimno...

Mniaaaam, często będzie u mnie gościł, spróbujcie jeśli lubicie kaszę jaglaną i buraki!
...bo oprócz, że dobre to jeszcze zdrowe!



Składniki dla 1 osoby:
  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • odrobina wrzącej wody (około 1/4 szklanki)
  • 1-2 upieczony burak (w zależności od wielkości)


Kaszę umieścić w miseczce dodać pokrojonego na mniejsze kawałki buraka, dodać początkowo odrobinę wody. Blendować i dodawać wodę do uzyskania odpowiedniej gęstości. Aby masa była gładka należy miksować ją około 5-10 minut. Wówczas będzie naprawdę gładka i bez grudek.

Podawać ciepłe.


Smacznego i zdrowego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz