wtorek, 10 listopada 2015

Pingwiny - oliwkowa przekąska



W poszukiwaniu pomysłów na przekąski dla koleżanek Emilki na imprezę urodzinową trafiłam na takie oto pingwinki :)

Jako, że Maciek wyszedł na wieczorny spacerek z Baroniem a w lodówce wszystko było postanowiłyśmy z Natalią szybko przygotować mu taką oto niespodziankę.

...ja nie przepadam, a nawet nie lubię oliwek, więc nawet nie spróbowałam i ciężko mi ocenić smak, ale z wyglądu strasznie mi się podobają i pewnie nie raz przyozdobię nimi stół :)
Maciek powiedział, że były pyszne i idealne połączenie smaków.

A teraz szybka i krótka notka jak z 3 składników + wykałaczka zrobić taką rodzinkę :)



Składniki na 4 osobową rodzinkę:
  • 6 czarnych oliwek
  • serek philadelphia lub podobny
  • marchewka
  • 4 wykałaczki
4 oliwki przekroić wzdłuż na pół, a 2 w poprzek.
z marchewki ukroić 4 krążki, z każdej z nich wyciąć trójkącik który będzie dzióbkiem, a pozostała część podstawą i nóżkami.
Około łyżeczki serka formować tak aby zmieściły się pomiędzy dwie połówki oliwek przekrojonych wzdłuż.
Trójkącik włożyć w połówkę oliwki przekrojonej w poprzek aby powstała głowa.
Następnie trzeba wziąć wykałaczkę i wszystko ze sobą połączyć nabijając kolejno głowę, tułów i nogi.

Mam nadzieję że Wam nie tylko się spodobają, ale także zasmakują :)

Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz