środa, 27 stycznia 2016

Batoniki amarantusowe



Świetna propozycja dla dzieci i osób na diecie.
Idealna przekąska, zastępnik kupnych batonów, dodatek do drugiego śniadania!

Naturalnie słodzone - daktylami, z bardzo zdrowym amarantusem.
Ja niestety nie mogę suszonych owoców, ale odrobinę spróbowałam.
Pyyyycha i zaspokoi na pewno potrzebę na cukier gdy po obiedzie mamy spadek energii :)

Zachęcam do wykonania


Składniki na 10 sztuk:
  • 3 garście suszonych daktyli bez pestek
  • 1 garść suszonych jagód goji
  • 2 garście wiórków kokosowych
  • 3/4-1 szklanki amarantusa ekspandowanego
Daktyle, jagody goji i wiórki kokosowe umieścić w urządzeniu w którym będziemy je mogli "zmielić" na jednolitą masę.
Ja zrobiłam to moim Thermomixem, ale można także malakserem, potrwa to tylko dłużej.
Przełożyć do miski dodać amarantus, dokładnie wymieszać, ja mieszałam ręką.

Z masy formować ciasteczka, batoniki lub szyszki. 
Zawinąć w folię spożywczą i schłodzić dobrze w lodówce.

A następnego dnia do śniadaniówki :)




Zdrowego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz