środa, 15 października 2014

Smoothie ananasowy z kiwi i coś jeszcze :)



Ciężki czas w biurze...
....duuuużo pracy i w biurze a potem w domu, a pomiędzy obowiązki domowe i obowiązki zdrowotne....
A i dzieci tak samo głodne jak przy normalnym trybie....

Ja mam ogromne zapotrzebowanie na witaminy i to w różnej postaci....

Myślę, że jesienią dobrze jest zaopatrzyć organizm w dużo dobrych i zdrowych rzeczy...

Mi się zachciało smoothi...
więc jest! 
Teraz jestem gotowa pokonać dzisiejszy dzień!




Składniki na 700 ml:
  • Pół niedużego ananasa
  • 2 kiwi
  • 1 pomarańcza
  • kilka mrożonych truskawek

Ananasa obrać, wykroić twardy środek, pokroić na mniejsze części i wrzucić do miksera kielichowego. Kiwi obrać, pokroić na mniejsze kawałki, dorzucić do ananasa. Pomarańczę obrać dobrze skórkę zewnętrzną, pokroić na plastry a potem na mniejsze części i dorzucić do blendera (wraz ze środkowymi skórkami).


Włączyć blender i dobrze zmiksować, na koniec dodać mrożone truskawki i miksować do ich całkowitego rozdrobnienia.

Przelać do szklanki/szklanek i wypić :)

A ja zabieram w drogę i do biura!





                                                                                             SMACZNEGO!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz